Call Center 0371 781 799 (L-V 10-16)  |  Intrebari frecvente  |  Contacteaza-ne

Acces cont  |  Inregistrare  |  Istoric comenzi

  
  
  
  

Garantie

CADRU LEGAL SI CONDITII GENERALE DE ACORDARE A GARANTIEI LEGALE

Garantia oferita nu afecteaza drepturile consumatorilor prevazute de OG 21/1992 si Legea 449/2003.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte impreuna cu accesoriile aferente.

Pentru a beneficia de garantie produsele trebuie insotite de factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele nu sunt insotite de aceste documente, vor fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia. Face obiectul garantiei exclusiv mecanismul ceasului respectiv partea electronica.

Termenul de garantie pentru Bunul achizitionat de la SC Corect 2000 S.R.L. este de 1 (unu) an de la data cumpararii. Data cumpararii se considera a fi data inscrisa pe factura fiscala si pe certificatul de garantie.

CONDITIILE CERTIFICATULUI DE GARANTIE

In perioada de garantie aveti dreptul sa reparati gratuit orice defectiune a produsului dvs. care face obiectul garantiei, in conditiile respectarii recomandarilor si instructiunilor generale de utilizare, transport si depozitare incluse in Certificatul de Garantie.

Cumparatorul are obligatia de a pastra certificatul de garantie si factura fiscala. In cazul aparitiei unei defectiuni, conform Legii nr. 449/2003, certificatul de garantie este singurul document care atesta dreptul la garantie si care va fi prezentat impreuna cu factura. Pierderea certificatului de garantie determina anularea garantiei Bunului sau Serviciului.

Raspunderea Vanzatorului, este angajata daca lipsa de conforrmitate apare intr-un termen de 2 ani (24 de luni), calculat de la emiterea facturii fiscale. Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani (24 de luni), perioada de garantie se va reduce la durata medie de utilizare.

Face obiectul garantiei exclusiv mecanismul ceasului.

Nu intra sub incidenta conditiilor de garantie: cureaua, bratara, carcasa, geamul, butoanele.

In cazul in care defectul reclamat nu intra sub incidenta conditiilor de garantie si se constata ca defectul afecteaza mecanismul ceasului Bunul primeste respingere de garantie.

Garantia nu acopera urmatoarele situatii:

Produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate;

Produsele sunt utilizate in conditii neadecvate (supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta), patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul acestora;

Defectiuni aparute ca urmare a unei manipulari si pastrari necorespunzatoare, aplicarea de socuri, interactiunea cu detergenti, cosmetice sau produse petrochimice, pastrarea in medii cu praf, umezeala excesiva sau agenti corozivi, campuri magnetice puternice, mentinerea bateriei in stare consumata in interiorul ceasului, etc.

Nerespectarea recomandarilor privind etanseitatea sau nerespectarea instructiunilor de utilizare;

Deteriorari provocate de incendii sau catastrofe naturale;

Deteriorari derivate din uzura, vechime (de ex. zgarierea sticlei, alterarile culorii sau a materialului bratarilor, cauciuc, silicon si alte materiale etc.);

Orice deteriorare indiferent pe ce parte a ceasului, rezultata din folosirea anormala sau abuziva, lipsa de ingrijire, neglijenta, accidente (lovituri, izbiri, geamul spart etc), folosirea necorespunzatoare a ceasului si nerespectarea instructiunilor de utilizare, in special in ceea ce priveste depasirea limitelor de etanseitate, daca se constata ca aceste cauze au determinat defectiunea reclamata de Cumparator;

Corodarea carcasei si a bratarii este cauzata din cauze biologice (de ex. aciditatea crescuta a transpiratiei);

Defectiunea este cauzata de folosirea impropie, brusca sau neatenta a Bunului (butoanele smulse, urme de lovitura pe carcasa, bratara sau curea rupta, ecran spart);

Certificatul de garantie si factura fiscala nu sunt prezente cand se solicita service.

În cazul defectării produsului, vă rugăm să ne contactaţi prin e-mail, specificând defecţiunea semnalată.

Produsele trebuie trimise bine ambalate, cu toate accesoriile originale şi însoţite de certificatul de garanţie în original. Lipsa certificatului de garanţie poate duce la imposibilitatea primirii în service a produsului.

Taxele de transport sunt suportate de către expeditor.


Service-uri autorizate


Firma autorizata Marci Adresa
Hica Global Services SRL

Wonlex

Abardeen

TechONE

str. Vergului nr.67, Bucuresti, sector 2

tel 0770 735 895  


Formular GARANTIE click AICI

  
  


  

Newsletter

 
Vrei sa fii informat prin email despre reduceri, promotii si noutati?





  


  

Opinii clienti

 

...

Oana Revitea

Vezi mai multe marturii
 
  

  
Peste 25.000 de persoane ne apreciaza si peste 15.000 de comenzi onorate din ianuarie 2016! Facem tot ce ne sta in putinta ca si tu sa fi unul dintre ei. Banner_2_1_218x300 Banner_q50_modificat Banner_dz09
7d5f_banner_rate_site